Page 2 of 7 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 65

Thread: Nederlands/Vlaamse RCTW Community

Het komt dichter en dichter omdat het nadert :-)

Quote Originally Posted by AtiTech View Post
    Het komt dichter en dichter omdat het nadert :-)
    Wauw, that logic XD Maar het is wel waar haha, nog 2 dagen geen RCTW, en dan: IT IS THERE, okey, dan wel als 'Early Access', maar toch, 't is er wel. Zo kunnen we als community er een leuk spel van maken #buggs #fixes

Ik vraag me alleen af hoe ze dat gaan doen met updates, zouden we elke week (of 2x in de week) updates krijgen, of komt alles pas op het laatst... Dat lijkt me een beetje een worst-case-scenario lol

Een van jullie die dat weet misschien?

Passive Peep
    Volgens mij is het de bedoeling dat er meerdere kleine updates komen. Niet één hele grote aan het eind.

Ah, laten we het hopen :-)

Passive Peep
    Dat is ook het beste wat ze kunnen doen. Daarmee creëren ze steeds opnieuw weer wat buzz rondom de game.

Passive Peep
    Mattlab heeft net gezegd dat ze al aan Update 1 werken. Dus dat betekent meerdere updates en niet 1 hele grote.

Quote Originally Posted by MJK1988 View Post
    Mattlab heeft net gezegd dat ze al aan Update 1 werken. Dus dat betekent meerdere updates en niet 1 hele grote.
    Heb het gelezen inderdaad, maar ik denk zo direct: Als ze nu al bezig zijn met update 1, waarom publiceren ze die dan niet direct de 30e XD Btw, Mattlab is nu echt veel aan het reageren, hij spamt de gehele "What's new" met al zijn reacties haha. Fijn dat die zo snel reageert

Passive Peep
    De eerste grote update zal wellicht nog niet klaar zijn voor de 30ste. Ik denk dat er voor die dag nog wel wat kleine dingen toegevoegd worden. Daarom weten we denk ik nog niet het exacte tijdstip.

Inderdaad heel fijn dat Mattlab en ook Nookriot lekker veel reageren. Opeens is dit forum een happy place.

ja nu kunnen ze ineens wel zoveel posten. de geheimhouding is weg gevallen met de early acces dat start opluchting voor hun ook waarschijnlijk kunnen ze nu gewoon alles beantwoorden gedaan met de kritiek

Het enige wat ze nu nog moeten doen is echt hun blog-posts bijhouden, in plaats van 1 keer per 4 á 5 weken, maarja, misschien doet Mattlab dat nu wel. We zullen het zien :P Maar het belangrijkste is: woensdag!

Page 2 of 7 FirstFirst 1234 ... LastLast